09 Δεκεμβρίου, 2010

Το ονομα μου ειναι Lisa και αυτη ειναι η ιστορια μου ~ 2 ~

~Εχεις πιει ετσι???~

~Οχι,θα σου εξηγησω τα παντα στο δρομο.Απλα εμπιστευσου με!~

~να σε εμπιστευτω????Συγνωμη σε ξερω και απο χτες???
Δεν καταλαβα που βρηκε το αστειο αλλα αρχισε να γελαει.

~Καληνυχτα Ben τα λεμε αυριο ~ειπα νευριασμενη και εκανα μεταβολη για το δωματιο μου.

~εχεις δικιο συγνωμη!και το πραγματικο μου ονομα ειναι Jonathan.Παμε πανω να μαζεψεις μερικα πραγματα και υποσχομαι οσο τα μαζεβεις να σου απαντησω σε οποιαδηποτε ερωτηση μου κανεις
Χωρις να περιμενει απαντηση με πηρε απο τον καρπο και αρχισε να με τραβαει προς το κτιριο.Οσο και αν προσπαθουσα να τραβηξω το χερι μου τα δαχτυλα του,δεν καταφερνα τιποτα.

~ο!!!!!Σταματα να κανεις σαν νευροσπαστο και ακολουθησε με.~
Τον αφησα να με οδηγηση επανο.

~κλειδι!~απετησε με αυστηρη φωνη.Εβγαλα απο την τσεπη μου το κλειδι και του το εδωσα.Ξεκλειδοσε και μπηκαμε μεσα.

~Παρε ενα σακο και γεμισε τον με ρουχα και οτιδηποτε αλλο ειναι χρησιμο!~

~Χρισιμο για τι?~

~για επιβιωση.......κινδινευεις~ειπε με σοβαρο τονο στην φωνη του
Τοτε αρχισα να πιστευω οτι ειναι τρελος και ολα οσα λεει τα πιστευει.......!Κρυος υδρωτας κηλυσε στην πλατη μου.....βρησκομουν μονη σε ενα δωματιο με καποιον που γνωριζα ελαχιστα και που δεν ηξερα αν στεκι καλα στα μυαλα του.

~και περιμενεις να σε πιστεψω???~ρωτησα ενω με επιασε ενα νευρικο γελιο την ποιο ακαταληλη στιγμη,την στιγμη που επρεπε να φανω δυνατη.
~δεν σου κανω πλακα!.~ειπε σοβαρα.

~Σε παρακαλω,ειναι αργα και η μερα ηταν μεγαλη,ασ τα ξεχασουμε ολα αυτα και θα το συζητησουμε αυριο.

~Δεν το καταλαβενεις????πρεπει να φυγεις αυτην την στιγμη!~

~Βγεσ αυτην την στιγμη εξω απο το δωματιο μου.~

~μα.........~

~τωρα!!!Αν νομιζεις οτι θα σε ακολουθησω εισαι πολυ γελασμενος.~

~μα κινδινευεισ!!!~

~ναι!Απο εσενα!!!φυγε αυτην την στιγμη γιατι θα καλεσω την ασφαλεια του σχολειου.!

~δεν θα το κανεις ~ειπε και το βλεμμα του σοβαρεψε.

~δοκιμασε με.....~ειπα προκλητικα.Ανοιξε την πορτα και βγηκε εξω.

~την αλλα φορα ισωσ να μην ειμαι εδω για να σε βοηθησω!!!!!!~

~καληνυχτα,Ben,Jonathan η οπως αλλοιωσ σε λενε.~ειπα κλεινοντασ την πορτα.
Χωρις να βγαλω τα ρουχα μου επεσα στο κρεβατι.Ολο το βραδυ δεν κοιμηθηκα,σκευτομουν.Σχεδον ολη μου την ζωη βρισκομουν εγκλοβισμενη σε αυτο το σχολειο-φυλακη και ποτε δεν αναροτηθηκα τι ακριβος υπαρχει εκει εξω.....Μιας και δεν ειχα φιλουσ μπορουσα να χανομαι με τισ ωρεσ στα βιβλια χωρις να με ψαχνει κανεισ. Κτιριο ταξεων,προαυλιο,δωματιο,παρκο.....αυτο γινοταν καθημερινα επει 10 χρονια αλλα κατα καποιον τροπο ειμουν ευτηχισμενη......Μια αναμνηση τρυπωσε στο πισω μεροσ το μυαλου μου και την αφησα να με κατακληση.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου