09 Δεκεμβρίου, 2010

Το ονομα μου ειναι Lisa και αυτη ειναι η ιστορια μου ~ 1 ~

Εβρεχε πολυ εκεινη την ημερα........Μολις ειχε μπει το φθινοπορο αλλα τα δεντρα ειχαν ειδη γυμνωσει τα κλαδια τους.Ο ουρανος ειχε γεμισει με σκουρα συννεφα και μαλλον δεν θα σταματουσε να βρεχει συντομα....Τα κιτρινιασμενα φυλλα σχηματιζαν σωρους εδω και εκει.Προχωρισα αναμεσα τους και βρεθηκα κατω απο την μεγαλη βελανιδια που τοσο αγαπουσα.Εκατσα στις τεραστιες γερικες ριζες της και εβγαλα απο την τσαντα μου το βιβλιο που διαβαζα εκεινες τις μερες,την''προφητεια των αδερφων''
~το'ξερα πως θα σε εβρισκα εδω!!~
~γεια σου Ben.~ειπα σηκωνωντας το κεφαλι μου απο το βιβλο.~Πως και απο εδω??~
~για να πω την αληθεια σε εψαχνα..Σημερα το βραδυ θα κανω ενα μικρο party ελα αν 8ες.~
~ενταξη.Τι ωρα?~
~κατα της 10.Δωματιο 314.~
~οκ!θα προσπαθησω να ερθω~
~θα τα πουμε εκει τοτε.~ειπε και μου χαμογελασε καθως εφευγε.
Εβαλα το βιβλιο στην τσαντα και κοιταξα την ωρα.Ηταn 6,ισα που προλαβενα να κανω μπανιο και να διαλεξω κατι ομορφο να βαλω για το party.Σηκωθηκα ορθια,τιναξα την φουστα μου απο τα χωματα και ξεκινησα για το σχολειο.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κοιταχτηκα στον καθρεφτη και θαυμασα τον εαυτο μου.Ειχα φορεσει ενα μαυρο φορεμα που μου εφτανε ως τα γονατα.Ηταν στενο στην μεση και κατω φαρδυ ενω στα ποδια φοραγα μαυρες μπαλαρινες.Ειχα αφησει κατω τα μαυρα μου μαλλια και ειχα βαφτει ελαχιστα.Ημουν ετοιμη να φυγω οταν θυμηθηκα οτι δεν ειχα φορεσει τιποτα στο λαιμο.Πλησιασα το κομοδινο μου και εψαξα κατι αναλογο με το φορεμα.Την προσοχη μου τραβηξε ενα παλιο μικρο μενταγιον που ειχα καιρο να το βαλω.Το πηρα και ανατριασα απο το ποσο κρυο ηταν.Παρολα αυτα το εβαλα και κοιταχτηκα μια τελευταια φορα στον καθρευτη.Ταιριαζε απολυτα.Πηρα την καμπαρντινα μου απο το κρεβατι και βγηκα στον διαδρομο κλεινοντας αθορυβα την πορτα πισω μου.
Βγηκα εξω απο το κτιριο και εβαλα την γκαμπαρντινα μου.Το σχολειο μας αποτελουνταν απο 4 κτιρια.Το πρωτο κτιριο ηταν και το ποιο μεγαλο αφου εκει ηταν ολες οι ταξεις και κατω το εστιατοριο.Το αλλο κτιριο ηταν τα δωματιο των δασκαλων και τελος τα 2 τελευταια ηταν τα δωματια των μαθητων.Το πρωτο απο τα 2,ηταν απο το δωματιο 1 εως το 500 και το αλλο απο το 501 εως το 1.000.Τα κτιρια αυτα ηταν τοποθετημενα ετσι ωστε να σχηματιζουν ενα τετραγωνο ενω στην μεση βρισκοται ενα τεραστιο προαυλιο με ενα συντριβανι στην μεση το οποιο δεν δουλευε ποια.Στην μεση του συντριβανιου υπαρχει ενας θλιμμενος αγγελος.Βεβαια αν ηθελες να κοιμηθεις καλα το βραδυ,ηταν προτιμοτερο να μην δεις το αγαλμα νυχτιατικα γιατι φανταζει πελωριο και εκτος αυτου τα φτερα του μοιαζουν περισσοτερο με φτερα δ@ιμονου παρα με αγγελου.
Μπηκα στο κτιριο και ανεβηκα απο τις σκαλες στον 3ο.Δεν χρειαστηκε να ψαξω και πολυ για το δωματιο απλα ακολουθησα την μουσικη.Εφτασα στην ανοιχτει πορτα και κοιταξα μεσα.Ηταν ασφυκτικα γεματη.Μπηκα μεσα και ανακατευτικα με το πληθος.Ο Ben ειχε φροντισει για ολα.Ο φωτισμος ηταν απο κατι κερια που βρισκονταν τοποθετημενα εδω και εκει αλλα δεν δινανε ρομαντικη οψη στο δωματιο.Στην μια ακρη του δωματιου βρισκοταν ενας παγκος με διαφορα ποτα.Τον πλησιασα και αρχισα να αναζητω κατι γνωριμο,ενω αναρωτιομουν πως στο καλο καταφερε να τα βαλει μεσα απο την στιγμη που ολα ελενχονταν.

~ηρθες!~ακουσα καποιον πισω μου να φωναζει για να μπορεσει να ακουστει.

~ναι αφου σου ειπα οτι θα ερθω!~

~παμε εξω να μιλισουμε!!~

~αφου ειναι το παρτυ σου,πως θα φυγεις?~

~μην ανησυχεις,ουτε που θα το καταλαβουν.~ειπε και με πηρε αγγαλια με το ενα χερι ενω με το αλλο εκανε χωρο για να περασουμε.
Μολις βγηκαμε στο διαδρομο εβγαλα το χερι του απο την μεση μου και χαμογελασα.
Εκανε ενα βημα πισω και με κοιταξε απο την κορφη ως τα νυχια.Το βλεμμμα του σταματησε στο μενταγιον.

~ωραιο μενταγιον!Αλλα μου αρεσε περισσοτερο με το κοκκινο φορεμα........~

~Οριστε????~

~λεω¨ωραιο μενταγιον.Θυμασε απο που το πειρες??~

~Οχι.~ειπα προσπαθωντας ματαια να θυμηθω~οχι αυτην την στιγμη~

~το περιμενα~ειπε και κοιταξε την αντιθετη πλευρα του διαδρομου.

~να σου πω εχεις πιει??~τον ρωτησα μπερδεμενη.

~Οχι,αλλα καλυτερα να παμε μεσα!!!!!
Με τραβηξε μεσα και σε μερικα δευτερα ειχε εξαφανιστει.Τι ηταν αυτο???????Κοκκινο φορεμα???Πρεπει να με μπερδεψε με αλλην......ναι αυτο ειναι ειπα καθησυχαστικα στον εαυτο μου.Βγηκα εξω και αρχσα σχεδον να τρεχω προς την εξοδο του κτιριου..
Διεσχισα γρηγορα το προαυλιο,μπηκα στο κτιριο μου και ανεβηκα στο δωματιο μου.Αλλαξα και επεσα στο κρεβατι.Ενιωθα αδυναμη και κουρασμενη αν και σημερα ουτε σχολειο ειχαμε ουτε εκανα κατι κουραστικο...Εκλεισα τα ματια μου και σε λιγα λεπτα με πειρε ο υπνος...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ξυπνισα το πρωι και βγηκα εξω.Αρχισα να περπαταω προσ το δασος.Μπηκα βαθια μεσα του και καθως το σκοταδι πυκνονε γυρω μου ακουσα διαφορους ηχους.Σαν καποιος να χτυπουσε ενα τζαμι με χαλικια η κατι τετοιο.Πεταχτηκα ορθια και κοιταξα το παραθυρο μου.Το περβαζι ειχε γεμισει με μικρα χαλικια.Ανοιξα το παραθυρο και κοιταξα κατω.Ηταν ο Ben

~τι στο καλω θελεις τετοια ωρα εδω???

~τωρα τελειωσε το παρτυ και εφυγες χωρις να με χερετησεις!!!~ειπε με παραπονεμενω υφος.

~και αυριο μερα ειναι!!~

~αν δεν κατεβεις κατω θα αρχισω να φωναζω και θα ξυπνησω τους παντες.~ειπε με σχεδον απειλητικο υφος.
μονο αυτο μου ελειπε......

~περιμενε!!!Σε 5 λεπτα θα ειμαι κατω!.~εκλεισα το παραθυρο και ακουμπησα με την πλατη μου τον τοιχο..........Απο ποτε ο Ben εκανε παρεα μαζι μου!?!?!??!?!Γενικα απο την στιγμη που πατησα το ποδι μου σε αυτο το σχολειο δεν με συμπαθουσε κανεις.......τα κοριτσια με κουτσομπολεβαν και με φωναζαν "το φρικιο"ενω οποιο αγορι με πλησιαζε ηταν μονο και μονο επειδη ηθελε κατι απο εμενα..........................αναστεναξα και πηγα να αλλαξω.....
Κατεβηκα κατω και κοιταξα γυρω μου....Ηταν αφαντος!!Προς στιγμην πιστεψα οτι τα ονειρευτικα ολα αυτα,αλλα μετα ακουσα βηματα πισω μου...

~μπορεις να μου πεις τι θελεις τετοια ωρα εδω περα?????~τον ρωτησα ενω μου ξεφυγε ενα χασμουριτο

~θελω να σου μιλισω!~

~και τι θεωρεις τοσο σημαντικο που δεν μπορει να περιμενει μεχρι αυριο?~

~την ζωη σου ~ειπε και μου χαμογελασε αποκαληπτοντας τα τελεια δοντια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου