19 Δεκεμβρίου, 2010

Προδομενες καρδιες ~ 2 ~

Πλησιασα την Βικτωρια και την αγγαλιασα.Μου ανταπεδωσε την αγγαλια , με πειρε απο το χερι και αρχισε να με οδηγει μεσα σε σκοτεινους διαδρομους .Καποια στιγμη σταματησαμε και μπηκαμε σε μια αιθουσα.Ηταν σχετικα μικρη και αδεια.Φυσικα δεν εκατσα να σκεφτω τιποτα παραπανω.Την αρπαξα στην αγγαλια μου κα αρχισα να την φιλαω.Στην αρχη προσπαθησε να αντισταθει,αλλα και οι δυο μας ξεραμε οτι το ηθελε περισσοτερο απο εμενα.Εβγαλα το μικροσκοπικο της φορεμα , αποκαλυπτοντας μαυρα δαντελοτα εσωρουχα.Μια ζωη αναροτιομουν που στο καλο τα εβρισκαν μιας και το Χογκσμιτ δεν ειχε και πολλα τετοια μαγαζια,αλλα το μυαλο μου ηταν ειδη απασχολημενο με αλλα θεματα.Εκανε μια αποτομη κινηση και ξαφνικα εγω βρισκομουν ακουμπισμενος στον τοιχο και αυτη ηταν σκυμενη.Ενα τριξιμο ακουστηκε και η πορτα ανοιξε .Ενα κοριτσι γυρω στα δεκαξι μπηκε μεσα και παγωσε στην θεση της μολις μας ειδε.Η Βικτωρια απομακρυνθηκε γρηγορα  και εγω κουμπωσα αμεσως το παντελονι μου.
"Συγνωμη,εγω δεν ηθελα.. "μουρμουρισε η κοπελα και εφυγε βιαστικα.Η φωνη της ηταν ανχωμενη και δεν μου θυμιζε καμια αλλη.
Ενδιαφερον..σκευτικα.Κοιταξα την Βικτωρια.Με πλησιασε παλι μονο που αυτην την φορα την σταματισα.

"Καποια αλλη φορα."ειπα.Απο το βλεμμα της και μονο μπορουσα να καταλαβω οτι ετσι και εβρισκε ποια μας ειχε διακοψει θα την επνιγε.

"Ξερεις γινετε ενα μικρο παρτακι στον κοιτωνα ,μου μπορεις να ερθεις.."

"Ενταξει"ειπε εκεινη και βγηκαμε παλι στον διαδρομο. Αυτην την φορα την οδηγησα εγω.Κατεβηκαμε κατω στα υπογεια και σταματισαμε μπροστα απο τον Τοιχο.Ψιθυρησα το συνθημα και μπηκαμε .Φωνες και χαχανητα ακουγονταν απο μεσα.Πρωχωρισαμε λιγακι ,οταν ενιωσα ενα χερι στον ομω μου.Ηταν ο Χανκ επιμελητης του κοιτωνα μου.

"Κοιτωνας?"ρωτησε την κοπελα μιας και δεν φοραγε τιποτα που να μπορουσε να προσδιοριστει ο κοιτωνας της.

"Γκριφιντορ."Απαντησε η Βικτωρια.

"Γκριφιντορ?"ξαναεπανελαβε ο Χανκ."Λυπαμε αλλα δεν δεχ..."Η βικτωρια ομως δεν τον αφησε να τελειωσει την κουβεντα του.Ειχε ειδη βγαλει το φορεμα της .

"Καλη διασκεδασει!"Ειπε κλεινοντας της το ματι.Αυτη χαχανισε και προχωρισαμε στο τραπεζι με τα ποτα.Πηραμε ποτηρια και τα γεμισαμε με σαμπανια.Βρηκαμε μια αδεια πολυθρονα και καθισαμε.Η μαλλον εγω καθισα στην πολυθρονα,ενω η Βικτωρια προτιμησε να κατσει πανω μου.
 Πρεπει να ειχαμε πιει πανω απο τεσσερα  ποτηρια σαμπανιας.Η Βικτωρια μου ψιθυριζε στο αυτι διαφορες φαντασιοσεις της και ενιωθα οτι η διαθεση της οπως και η δικια μου ειχε ανεβει..
Αρχισα να την φιλαω στο λαιμο και εκεινη τυλιξε τα χερια της γυρω απο το λαιμο μου.Σηκωθηκαμε γρηγορα και πηγαμε στο δωματιο .Μια οικια μα και τελειως αγνωστη φωνη ακουστηκε απο μεσα καθως πηγα να ανοιξω την πορτα.Εβαλα το δαχτυλο μου στα χειλει μου κανοντας νοημα στην Βικτωρια να μην μιλησει.

"Ασε με!"ακουστηκε παλι η φωνη απο μεσα."Σε εγκλιπαρω ,σε ικετευω ασε με"αυτην την φορα κλαψουριζε.Ενιωσα οτι ειχε την αναγκη μου,δεν ηταν ενα κολπο οπως εκαναν  κοριτσια σαν την Βικτωρια. Χωρις να το σκεφτω περισσοτερο  μπηκα μεσα και ορμησα στον τυπο.Απροετοιμαστος οπως ηταν καταφερα να του δωσω μια γερη μπουνια στο ματι.Η βικτωρια ετρεξε στην κοπελα και την βοηθησε να ντυθει.

"Ετσι και σε ξαναπιασω να βιαζεις κοπελες..θα σου σπασω τα κοκαλα ενα ενα και θα τα καψω.."Ο τυπος αρπαξε γρηγορα τα ρουχα του και εξαφανιστηκε διχως να πει κουβεντα.
Η κοπελα καθοταν ακομα στο κρεβατι μισο ντυμενη.Ηταν βουρκομενη.
"Καλυτερα να πας μαζι της "ειπα ...

"Ενταξυ " συνφωνησε εκεινη.Πηρε την κοπελα και φυγανε αφυνοντας με να σκεφτομαι τι στο καλο με επιασε και ανακατευτικα αφου και εγω το ειχα κανει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου