09 Δεκεμβρίου, 2010

Προσεχε τι ευχεσαι! ~ 1 ~

Ξαπλωσα στο κρεβατι μου και ανοιξα το περιοδικο στο αφιερωμα που ειχε για το αγαπημενο μου συγκροτημα,τους EVANESCENCE.Εβγαλα το mp3 απο την ζακετα μου,εβαλα τα ακουστικα μου και αφησα την μουσικη να με κατακληση.
Ενιωσα μια δονηση στην αριστερη μου τσεπη.Εβγαλα το κινητο και κοιταξα ποιος καλει.

"Ελα!!"απαντησα πριν προλαβει να το κλεισει.

"Ελα,μολις ηρθα σπιτι.Θα ερθεις?"με ρωτησε.

"Φυσικα.Σε μιση ωρα θα ειμαι σπιτι σου.!"αναφωνισα χαρουμενη.

"Σε περιμενω!"Ειπε και γελασε πριν το κλεισει.
Πεταχτηκα ορθια και ανοιξα την ντουλαπα μου.Εβγαλα ενα μαυρο φορεματακι και τις αγαπημενες μου μπαλαρινες.Ντυθηκα γρηγορα και ετρεξα στο μπανιο.Επληνα γρηγορα τα δοντια μου,χτενισα τα μαυρα μαλλια μου και εβγαλα το τσιμπιδακι που συγκρατουσε την φρατζα μου.Εβγαλα το αι λινερ και τονισα τα γκριζα μου ματια.Εβαλα λιγο κοκκινο κραγιον και βγηκα.
Πηρα απο το κομοδινο μου ενα γκρι χαρτακι και ενα στυλο και εγραψα

"Μαμα θα ειμαι με την Nef,αν θες κατι παρε με στο κινητο!!"
Οχι οτι την νοιαζει και πολυ που στο καλο θα ειμαι.Απο την στιγμη που βρηκε τον Nick,δεν την νοιαζει τιποτα.Η Nefrite απο την αλλη ειναι η κολλητη μου και οποτε θελω να συναντιθω με τον Christian χρισιμοποιω αυτην την δικαιολογια.Κολλησα το χαρτακι πανω στον καθρεφτη του χολ και βγηκα εξω.Μολις ειχε αρχισει να βρεχει..Φτου γκαντεμια!Επρεπε να δειχνω τελεια σημερα.Ο Christian μολις ειχε γυρισει απο την Ιταλια και με ολες αυτες τις Ιταλιδες γυρω του,ειχα αρχισει να ανχωνομαι.Εφτασα σπιτι του και χτυπησα το κουδουνι.Δυστηχος ανοιξε η μητερα του.

"Ποτε προλαβε......Τελος παντων,περνα"ειπε και εκανε ακρη να περασω.Χωρις να περιμενω ειδικη προσκληση,ανεβηκα τις σκαλες και πηγα κατευθειαν στο δωματιο του,αλλα οχι πριν ακουσω την μητερα του να ψιθυριζει την λεξη φρικιο.Δεν εδωσα σημασια.Προσπαθησα να ανοιξω την πορτα αλλα ηταν κλειδωμενη.Το "what have you done" των within temptation ακουγοταν απο μεσα.Εβγαλα το σκινακι που κρεμοταν γυρο απο το λαιμο μου και πηρα στo χερια μου το κλειδι που κρεμοταν στην ακρη.Ξεκλειδωσα και μπηκα μεσα.Το δωματιο του ηταν οπως το θυμομουν.Η σκουρο μοβ τοιχοι,το μαυρο σιδερενιο κρεβατι,οι σκουρες κουρτινες,και η συλλογη απο ξυραφακια πανω στο κομοδινο μου ειχαν ληψει πολυ!Αλλα αυτο που στα αληθεια ειχα αναγκη να δω ηταν ξαπλωμενο στο κρεβατι με τα ματια κλειστα και ανεπνεε αργα.Παγωσα.Δεν μπορει.Ακουγοταν τοσο χαρουμενος στο τηλεφωνο.Ετρεξα γρηγορα κοντα του και αυτος ανοιξε τα ματια του.

"Ω,θεε μου!!Με κατατρομαξες!!"του ειπα προσπαθωντας να ηρεμισω.Σηκωθηκε και κλειδωσε ξανα την πορτα.Πλησιασε το τεραστιο στερεοφωνικο και χαμηλωσε την ενταση.
"Και εγω χερομαι που σε βλεπω!"ειπε.

"Απλα τρομαξα!Νομιζα οτι......."

"Απλα χαλαρωνα!"ειπε απολογιτικα.Με στριμωξε αναμεσα στην ντουλαπα και εκεινον και αρχισε να με φιλα.Τυλιξα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του και ενιωσα τα δικα του στην ακρη του φορεματος.Ενα χτυπημα διεκοψε το φιλι μας.Χωρις να κουνιθει εκατοστο απο την θεση του,φωναξε.

"Τι θες?"

"Ηρθαν και τα αλλα 2 φρικια!"
"Η Nef και ο Alex."ειπα αναστεναζοντας.
Απομακρηνθηκε και πηγε να ανοιξει την πορτα.Μονο εγω ειχα κλειδι απο το δωματιο του,ουτε καν ο κολλητος του.Χαμογελασα.Η μητερα του κρυφοκοιταξε στο δωματια για να δει αν φορουσα ολα μου τα ρουχα.Με το δαχτυλο μου της εδειξα το φορεμα και το μηκος του..Ξυνισε τα μουτρα της και εφυγε.!!Συνηθως ημουν ευγενικη με ολους αλλα εκανα και εξαιρεσεις.
Εντομεταξυ τα παιδια ειχα ειδη μπει μεσα και καθονταν στην μαυρη βελουδινη πολυθρονα.

"Λοιπον και τωρα τα δωρα σας!!!"Ειπε ο Chris.
Eβγαλε απο την ντουλαπα του 3 μεγαλες τσαντες και μας τις εδωσε.
Ανοιξα την δικη μου.Εβγαλα πρωτα το ρουχο που υπηρχε μεσα και μετα το μικρο κουτακι που υπηρχε κατω απο αυτο.

"Δεν το πιστευω!!!"τσιριξε η Nef.

Στο χερι της κρατουσε ενα φορεμα του ειδους που τρελενοταν.Στενος μαυρος κορσες με περιπλοκα σχεδια πανω κατεληγε σε μπολικο μαυρο τουλη.Πρεπει να ηταν πανακριβο.

"Φιλε!!Αυτο κι αν ειναι δωρο!!"ειπε ο Alex.Στα χερια του κρατουσε 3 βιβλια για τα πλασματα τις νυχτας σε συλλεκτικη εκδοση!!
Κοιταξα και το δικο μου δωρο.Ηταν ενα φορεμα,και αν της Nef ηταν πανακριβο τοτε δεν ξερω πως θα επρεπε να χαρακτηρισω το δικο μου.Ηταν απο μαυρο βελουδο,στενο στην μεση και εφτανε μεχρι τους αστραγαλους.Και πανω του ηταν ραμενες χιλιαδες μικρες μαυρες πετρες.Αυτο θα πει να εχεις πλουσιο αγορι.Πεταχτηκα ορθια και επεσα στην αγγαλια του.

"Ανοιξες το κουτακ.....?"

"Το φορεμα!!!Ειναι υπεροχο!!!!!"

"Α!!Δεν ηταν τιποτα!!"

"Δεν ηταν τιποτα??Εισαι τρελος??"

"Μπροστα σου δεν ειναι τιποτα"ειπε κοιτωντας με στα ματια!!!Αμαν......κατι τετοια μου ελεγε ολοι την ωρα και κοντευε να με στειλει στον αλλον κοσμο!

"Ανοιξε το κουτακι!"
Πηρα το κουτακι και τοτε ηταν που στα αληθεια μου κοπηκε η ανασα!
Μεσα υπηρχε ενας μαυρος λεπτοδουλεμενος σταυρος διακοσμημενος με κοκκινα στρασακια.

"Ειναι αληθινα ρουμπινια και ειναι σηλλεκτικο!Υπαρχουν μονο 2 σε ολο τον κοσμο"ειπε

"Δεν μπορω να το δεχτω"ειπα και εκλεισα το κουτακι.
Κοιταξα την Nef για να δω την αντιδραση της.Αλλα ηταν απασχολημενη φιλωντας τον Alex.

"Eιναι πολυ ακριβο!!!"

"Πιστεψε με,μια τριχα σου ειναι ποιο ακριβη απο ολα τα διαμαντια του κοσμου."Πηρε το κουτακι απο το χερι μου,το ανοιξε,πηρε τον σταυρο και το φορεσε στο λαιμο μου.

"Σου παει πολυ Melanie!"ειπε η Nef.Το ηξερα πως δεν ζηλευε και αυτο ειναι κατι που λατρευα.Χεροταν στα αληθεια για εμενα.

"Christian,ηλικρινα σε ευχαριστω πολυ!"ειπε ο Alex.Κοιταξε το ρολοι του."Ρε'σεις 10 πηγε η ωρα.Εγω λεω να παμε σπιτι με την Nef,να μεινετε και εσεις μονοι σας.Το κινητο μου αρχισε να χτυπα παιζοντας ενα απο τα αγαπημενα μου τραγουδια των Evanescence το sweet sacrifice.

"Ελα μαμα"

"Που εισαι?"

"Στο σπιτι της Nef "

"Αααααα καλα εγω θα βγω με τον Nick?Θα γυρισω αργα.Ενταξη?"

"Ναι!"ειπα σχεδον θυμομενα.

"Να σε ρωτησω?Μπορεις να κοιμηθεις σημερα με την Nef??"με ρωτησε.Μολις μου εδωσε μια καταπλικτικη ιδεα.

Κοιταξα τον Christian και ειπα"Nef γινετε να κοιμηθουμε μαζι σημερα??"Ο Christian κουνισε θετικα το κεφαλι του.

"Ελα μαμα.Ναι θα κοιμηθω με την Nef!Καλα να περασεις.Αντε....γεια."

Γυρισα προς τα παιδια.

"Ηθελε το σπιτι δικο της σημερα και με ρωτησε αν μπορω να κοιμηθω σπιτι σου και τις ειπα ναι..........."

"Αλλα το πονηρο της μυαλο σκευτικε οτι αφου η μαμα της θα καλοπερασει γιατι να μην κανει και αυτη το ιδιο!Σωστα Mel??"συμπληρωσε με ενα πονηρο χαμογελο στα χειλη ο Chris.

"Ακριβος."Δεν ηταν κατι που ειχαμε ξανακανει αλλα η ιδεα του να κοιμηθω σπιτι του μου φενοταν πολυ δελεαστικη.

"Και τι θα πει η μητερα σου?"ρωτησα.

"Σε 1 μηνα θα ειμαι επισημος ενηλικας!!"ειπε καμαρονοντας.

Χαμογελασα"Ναι αλλα εγω τωρα τα εκλεισα τα 17.Τελικα λεω να παω να κοιμηθω με την Nef."ειπα.

"Και ποιος σου ειπε οτι θα σε αφησω να φυγεις? μου ειπε και χαμογελασε.

"Λοιπον παιδια εμεις την κανουμε!!."Ειπε ο Alex.
Κατεβηκαμε κατω και αποχερετησαμε τα παιδια.Στα αριστερα του διαδρομου που οδηγουσε στην σκαλα ηταν η κουζινα.Η μητερα του ακουμπουσε στον παγκο και επινε ενα ποτηρι νερο οταν ο Christian της ειπε

"Η Melanie θα κοιμηθει μαζι μου σημερα."Η καημενη μητερα του,πνιγικε με το νερο και αρχισε να βηχη.

"Τι ειπες?"Ρωτησε ξανα.

"Ειπα .Η Melanie θα κοιμηθει μαζι μου."

"Θα κοιμηθεις με το φρικιο?"Αναφωνησε.

"Ακους τι λες??Αν αυτην την θεωρεις φρικιο παει να πει οτι θεωρεις και εμενα"

"Αγορι μου,εγω δεν ηθελα....."

Πριν προλαβει να ολοκληρωσει την κουβεντα της με πηρε απο το χερι και ανεβηκαμε γρηγορα τις σκαλες.Μπηκαμε στο δωματιο του και
κλειδωσε πισω μας.

"Εγω δεν ηθελα να τσακωθητε."Ειπα στεναχωριμενη.

"Δεν φταις εσυ.Απλα δεν μπορει να καταλαβει οτι μεγαλωσα!"Χρυπηματα ακουστικαν στην πορτα.
"εγω ειμαι ανοιξε."Ακουστικε η φωνη του πατερα του.Ανοιξε την πορτα και βγηκε εξω χωρις να την κλειση πισω του.Ετσι χωρις να το θελω ακουγα καθε τους λεξη.

"Αγορι μου προσεχε πολυ.Να φορας παντα προστασια.."

"Ρε πατερα!!......"

Αυτη η προτασει ηταν αρκετη για να με κανει να κατουριθω στα γελια.
Μπηκε ξανα στο δωματιο.
Με στριμωξε στο τοιχο και αρχισε παλι να με φιλαει.Εβαλε τα χερια του στην ακρη του φορεματος και μου το εβγαλε.Σε αντιθεση με τις αλλες κοπελες,εγω ειχα καμπυλες και ημουν πολυ περιφανη για αυτες.Εβγαλα το μπλουζακι του και με ενα πηδηματακι τυλιξα τα ποδια μου γυρω του.Με πηγε στο κρεβατι και ηρθε απο πανω μου.Εβαλα τα χερια μου στην ζωνη του.Ξαφνικα χωρις καμια προειδοποιηση εισβαλει στο δωματιο η μητερα του με εναν δισκο στα χερια γεματο με ενα πιατο κουλουρακια και δυο ποτηρια γαλα.Εκεινη την στιγμη ηθελα να ανοιξει η γη και να με καταποιει!Και με επιασαν και νευρικα γελια!!.

''Ρε μανα πας καλα?Μια φορα ξεχασα να κλειδωσω ο ανθρωπος!'Σηκωθηκε και την εσπρωξε απαλα εξω.Κλειδωσε και γυρισε προς το μερος μου.Ειχε το ποιο ενοχο βλεμα που ειχα δει ποτε μου.

"Ελα!Δεν εγινε και τιποτα."ειπα προσπαθωντας να πεισω και τον εαυτο μου μαζι.

"Χιλια συγνωμη."

"Δεν πειραζει.Ελα να κοιμηθουμε τωρα."
Ηρθε διπλα μου και με πηρε στην αγγαλια του.

"Καληνυχτα και ονειρα γλυκα"μου ψιθυρισε.

"Καληνυχτα."Ειπα και εκλεισα τα ματια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου