09 Δεκεμβρίου, 2010

Το ονομα μου ειναι Lisa και αυτη ειναι η ιστορια μου ~ 10 ~

Το τελος;

      Ξυπνησα το πρωι και αντι να βρεθω στο σπιτι του Alexander βρισκομουνα ξαπλωμενη σε ενα λιβαδι.Σηκωθηκα επανω και κοιταξα γυρω μου.Μεχρι εκει που εβλεπαν τα ματια μου υπηρχαν χιλιαδες λουλουδια ολον τον χρωματων και ολων των ειδων,εκτος απο ενα σημειο το οποιο ηταν γεματο δεντρα.Ηχοι απο διαφορα πουλια και ζωα ακουγονταν απο παντου.Ο Jonathan εμφανηστηκε πισω απο μερικα δεντρα.Διασχισαμε γρηγορα την αποσταση και αγκαλιαστικαμε .Ξαφνικα τα ζωα κοπασαν.Απολυτη ηρεμια απλωθηκε γυρω μας.Ενα κυμα ζεστης με χτυπησε.Κοιταξα γυρω μου και τελος πισω μου για να βρω την αιτια....Τα παντα ειχαν πιασει φωτια.Αφησα απο την αγγαλια μου τον Jonathan και τον εσπρωξα μακρια μου.Προσπαθησα να τρεξω και εγω πισω του αλλα κατι με κρατουσε,με εμποδιζε να τρεξω.
''Θα σε περιμενω να ερθεις κοντα μου,οταν ερθει η καταλληλη ωρα" του φωναξα.Καταλαβε τι εννουσα.
"Οχι!"ουρλιαξε και ετρεξε παλι κοντα μου.
"Θα πεθανω!Πρεπει να φυγεις!!Σε εγκλυπαρω!"
"Ετσι και με αφησεις μονο μου θα βρω τροπο να πεθανω!Στο ορκιζομαι!!!"
Με αγγαλιασε και οσο ποιο πολυ τον παρακαλουσα να φυγει τοσο ποιο σφιχτα με κρατουσε.Με αγαπουσε.Αυτο ηταν το μονο που μετρουσε εκεινη την στιγμη.Τον κοιταξα στα ματια.Ηθελα να ειναι το τελευταιο πραγμα που θα εβλεπα στην ζωη.Χαμογελασα.Ενιωσα τις φλογες να γλυφουν το φορεμα μου.Εκλεισα τα ματια μου.
Ανοιγοκλεισα τα ματια μου και ολο το σκηνικο ειχε χαθει!
"Ενα ονειρο ηταν"Προλαβα να σκεφτω πριν εντοπισω την φωτια.
      Πεταχτηκα ορθια και κοιταξα γυρο μου.Τα παντα καιγονταν.Οχι το λιβαδι αλλα η κρεβατοκαμαρα.Η πορτα και τα παραθυρα ηταν κλειστα απο την φωτια .Δεν μπορουσα να φυγω.Δεν μπορουσα να αναπνευσω.Εκλεισα τα ματια μου.Τα δευτερολεπτα κυλουσαν αποπνικα.Δεν ηξερα ποσο θα αντεχα ακομα.Η καρδια μου αρχισε να χτυπα ποιο σιγα.Ενιωθα τους χτυπους να με εγκαταλειπουν και εγω εγκατελειπα τον κοσμο.Μονη μου.Χωρις τον Jonathan ο οποιος δεν ηταν στο δωματιο και ευχαριστουσα τον θεο για αυτο.Απο την μια χερομουν αφανταστα που δεν ηταν εδω και απο την αλλη ηθελα να ειναι εδω.Μαζι μου.
.Γεμισα το κεφαλι μου με στιγμες που ειχαμε περασει μαζι.Γλυστρισα κατω και εμεινα εκει.Τα ματια μου με ετσουζαν και ολα ηταν θολα γυρο μου.Μια σκια εμφανιστηκε.
"Γεια σου."ειπα χερετοντας τον χαρο κι επειτα "αποκοιμηθηκα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου