09 Δεκεμβρίου, 2010

Προσεχε τι ευχεσαι! ~ 4 ~

Πλησιασα την Nef και την αγγαλιασα.

"Ηρεμισε!Ειναι νεκρος!"ειπα προσπαθωντας να την καθησηχασω.

Πανω στο νερο επεπλεε ενας μικρος νεκρος καρχαριασ.Η Nef οταν ηταν 7 χρονων αυτη και οι γονεις τις ειχαν παει διακοπεσ σε ενα νησι.Καθως κολυμπουσαν ενας καρχαριας αρχισε να την πλησιαζει και ευτηχος προλαβε να βγει εγκαιρα.Απο τοτε της εμεινε παιδικο τραυμα.
Ακουσα βηματα και γυρησα το κεφαλι μου.Ηταν ο Alex και ο Chris.Ηταν και οι 2 χλομοι και ελαφρος φοβισμενοι αλλα προσπαθουσαν να το κρυψουν.Ο καθενας κρατουσε απο ενα μαχαιρι στο δεξι του χερι.Το βλεμμα τους περιπλανιθηκε γυρω μας και τελος πισω μας.

"Ολα καλα!"ειπα γρηγορα.Χαμηλωσαν τα μαχαιρια και μας πλησιασαν.Κοιταξα τον Alex και μου κουνησε το κεφαλι.Αφησα απο την αγγαλια μου την Nef και εδωσα την θεση μου σε εκεινον.Πηρα απο το ελευθερο χερι τον Chris και αρχισαμε να κατευθηνομαστε προσ την σκηνη.

"Δεν ηξερα οτι πηρατε μαχαιρια"ειπα.Ηταν χαζη παρατηρηση.Φυσικα και θα ειχαν παρει μαχαιρια μαζι τους.

"Πιστευεις οτι θα ερχομασταν στην μεση ενος δασους με τις κοπελες μας χωρις να παρουμε κατι για αμυνα?"Με ρωτησε."Ποιος ξερει τι κυκλοφοροι εδω περα.?"

Φτασαμε στο μερος οπου ειχαμε αφησει τα πραγματα μας και βαλθηκαμε να φτιαχνουμε την σκηνη.
Ειχε αρχισει να βραδιαζει πια οταν τελειωσαμε και ηρθαν τα παιδια.Η Nef φαινοταν ηρεμη και χαμογελουσε το ιδιο και ο Alex.Κατσαμε ολοι κατω και αρχισαμε να παιζουμε ενα επιτραπεζιο που ειχε φερει ο Alex.Μετα απο 10 γυρους αποφασισαμε πως ηταν καλυτερο να ξαπλωσουμε νωρις.
Ανοιξα το σακο μου και πηρα την κουβερτα μου.Ευτηχος η σκηνη ηταν τεραστια.Ξαπλωσαμε ολοι και κουκουλωθηκαμε με της κουβερτες μας.Ενιωθα πολυ περιεργα.Δεν ειχα ξανακοιμηθει εξω και ειδηκα στην μεση ενος δασους!!Αγγαλιασα τον Chris.Ενιωσα στο λαιμο μου την ηρεμη και ζεστη ανασα του.Ενα απαλο ροχαλητο εσπασε την σιωπη.Η Nef δεν ροχαλιζε ποτε,ουτε ο Chris απο οτι ηξερα.Αρα...o Alex..
Αρχισα να μετραω τα ροχαλιτα οπως αλλη μετρανε προβατακια.......Σιγα-σιγα ενιωσα την κουρασει να με καταβαλει και αποκοιμηθηκα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πεταχτηκα λουσμενη στον ιδρωτα.Ειχα δει ενα τρομακτικο εφιαλτη που ευτυχως δεν τον θυμομουν πια.Ο αερας εξω ειχε δυναμωσει και περναγε μεσα απο τα δεντρα κανοντας εναν ανατριχιαστικο θορυβο.Ενιωθα την σκηνη να με πνιγει.......Αθορυβα εβαλα τα παπουτσια μου,ανοιξα το φερμουαρ και βγηκα εξω.Ενιωσα τον παγομενο αερα στο προσωπο μου.Ξαφνικα σαν να εκλεισε καποιος εναν διακοπτη ο αερασ σταματησε και τον θορυβο αντικατεστησε κατι αλλο.Μια γλυκια η μαλλον μια πολυ γλυκια μελωδια.........Καποιος επαιζε βιολι.Δεν εκατσα να σκευτω τι δουλια ειχε καποιος να παιζει στην μεση του δασους βιολι.Απλα προχωρισα προς την κατευθηνση απο οπου ακογοταν η τοσο μεθυστικη μελωδια.Δεν εβλεπα πια τιποτα μπροστα μου αλλα δεν εφταιγε το σκοταδι.Ενιωθα τυφλη,ακουγα μονο την μουσικη.Το σωμα μου ηταν ξενο.Σαν να με κατευθηνε καποιος αλλος.Ενιωσα μερικες φορες να πεφτω καθως το παπουτσι μου σκαλωνε σε διαφορες ριζες.Ειχα ματωσει αλλα δεν με ενοιαζε.Απλα προχορουσα.Οταν σταματησα ποια να περπαταω βρισκομουν απο την αλλη πλευρα της λιμνησ.Πανω σε ενα βραχο καθοταν μια κοπελα και κρατουσε στα χερια τησ ενα βιολι.Μου χαμογελασε.........

Christian


Τεντωσα τα δαχτυλα μου προς την Mel αλλα η πλευρα της ηταν αδεια.....και κρυα.Σηκωθηκα ορθιος εβαλα τα παπουτσια μου και βγηκα εξω.

"Που στο καλο πηγε?"ψιθηρισα στον εαυτο μου.

Αρχισα να φτιαχνω το πρωινο.

"Καπου εδω γυρο θα ειναι."ειπα αβεβαιος.

Με την ακρη του ματιου μου ειδα κατι να κουνιεται διπλα μου.

"Mel?............Τι στο δ*αλο?"ειπα γεματος φρικη.Δεν ενιωθα την καρδια μου.Ηταν σαν να μην υπηρχε,σαν να μην χτυπουσε.Ισα που προλαβα να τρεξω κοντα της και να την πιασω καθως εκεινη κατερεε.Ηταν γεματη αιματα,γρατζουνιες και μολωπες,με τα ρουχα της σκισμενα.Την κρατησα στα χερια μου ανικανως να κουνηθω η' να φωναξω.Ανικανος να σκεφτω τι πλασμα θα μπορουσε να την διαλυσει ετσι.

1 σχόλιο:

  1. Ε αι στο καλο!!!!
    Η γκαντεμια να μην μπορω να χειριστω photoshop!!!
    Θα σου εκανα μια εικονα για καθε κεφαλαιο αν μπορουσα!!!
    Πραγματικα τελειο!!!!!
    Το λατρεψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή