09 Δεκεμβρίου, 2010

Προσεχε τι ευχεσαι! ~ 3 ~

Μετα απο λιγη ωρα φαγαμε,μαζεψαμε τα πραγματα μας και πηγαμε ο καθενας σπιτι του.Με το που εφτασα σπιτι πηγα κατευθειαν στη ντουζιερα και αφησα το κρυο νερο να κυληση πανω μου.Τυλιχτικα με την πετσετα ,βγηκα εξω και σχεδον επεσα πανω στο κρεβατι μου κουρασμενη.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Καπου μακρυα ακουσα το κινητο μου να χτυπα.Ανοιξα τα ματια μου και αρχισα να αναζητω το κινητο!Μετα απο μερικα δευτερα ο ηχος σταματησε.Και τοτε καταλαβα οτι ηταν μηνυμα και οχι κληση.Ανεσυρα το κινητο μου κατω απο ενα σορο απο ρουχα.Ειχα δυο μυνηματα.Το ενα απο τον Chris και το αλλο απο την μητερα μου.Αποφασισα να ανοιξω πρωτα τησ μητερας μου.
ελεγε,


Σε ειδα που κοιμοσουν και δεν ηθελα να σε ξυπνησω!Απο οτι καταλαβα δεν κοιμηθηκατε καθολου στο σπιτι της Nefrite!Φαγητο εχει στο ψυγειο!Τα μποτακια πεζοποριασ σου ειναι στην αποθηκη!!!!!!!!!!!!!Φιλακια!!

Μποτακια πεζοποριασ???Που τα θυμηθηκε??Αναστεναψα και ανοιξα το 2 μυνημα.

Μωρο μου στις 5 εγω με τα παιδια θα ερθουμε σπιτι σου!!!Σου εχω μια εκπληξη!!!!!ααααα και ξεχασες το δωρο σου σπιτι μου!!Σ'αγαπω!!!Τα λεμε!!

Κοιταξα την ωρα.5 παρα 10.Ειχα παρακοιμηθει.Πηγα στην ντουλαπα εβγαλα ενα τζιν και ενα μοβ μπλουζακι και ντυθηκα γρηγορα.Κατεβηκα κατω στην κουζινα και αρχισα να φτιαχνω τοστ.Μολις ειχα τελειωσει οταν το κουδουνι χτυπησεΑνοιξα την πορτα και πηγαμε ολοι στο σαλονι.Προσεξα οτι ολοι κουβαλουσαν ενα σακο.

"Μπορειτε να μου πειτε τι εκπληξη μου ετοιμαζετε???"Ρωτησα ανυσηχη.

"Λοιπον θα παμε για 3 μερεσ,για καμπινγκ στο δασος..Τι λες?"Ειπε ο Christian.

"Δεν ξερω αν θα με αφηση η μητερα μου..."Και τοτε καταλαβα.Ειχε ειδη συνφωνισει!!Μποτακια πεζοποριασ........

"Τα κανονισε ολα η μητερα μου Mel."Ειπε η Nef χαρουμενη....

"Ελατε τοτε επανω να μαζεψω τα πραγματα μου!"
Ανεβηκαμε επανω και μπηκαμε στο δωματιο μου.

"Το δωματιο σου μοιαζει περισοτερο με δωματιο νεκρης πριγκιπισας παρα με μιας εφηβης!!"ειπε ο Alex σοκαρισμενος....
Ειχα ξεχασει οτι εμπαινε για πρωτη φορα στο δωματιο μου.Αλλα υπερεβαλε!Ενταξη δεν λεω ειναι καπως τρομακτικο με τους μοβ τοιχους,τα μαυρα κερια και τις gothic ζωγραφιες που ειχα ζωγραφισει και κολλησει στους τοιχους με καμαρι αλλα εμενα μου αρεσε!

"Και πως το περιμενες ρε Alex?Tον ρωτησα."Με ροζ τουλη πανω απο το κρεβατι και ροζ χνουδοτα ζωακια?"

"Επρεπε να το περιμενω."ειπε ακομα παρατηρωντας το δωματιο μου.
Πηγα στην ντουλαπα και πηρα τον σακο μου.

"Τι ρουχα να παρω"ρωτησα.

"Μαλλον ζεστα..."Ειπε ο Christian.Αρχισα να γεμιζω τον σακο με λεπτα πουλοβερ και ζεστα τζιν.Εφτιαξα τα πραγματα μου και κατεβηκαμε κατω.Πηγα στο μπανιο και πηρα και απο εκει μια χτενα,αναπτηρα και 2 λαστιχακια για τα μαλλια.Θα μου ελειπε πολυ το αι λαινερ σκευτικα..Πηγα στην αποθηκουλα και βρηκα τα αγαπημενα μου μποτακια πεζοποριας.

"Φαγητο πηραμε εμεις μην παρεις!!!"ειπε η Nef

"Λοιπον εγω ειμαι ετοιμη!"ειπα στα παιδια.

"Τοτε λοιπον παμε!"Αναφωνισαν χαρουμενοι και οι 3 ταυτοχρονα.Αρχισα να γελαω το ιδιο και εκεινοι.
Το δασος δεν ηταν και πολυ μακρια αλλα αν εμπαινες μεσα του ηταν πολυ πυκνο και γεματο με αιωνοβια δεντρα.Η ιδεα του να κατασκηνωσουμε εκι μου φενοταν λιγο τρομακτικη αλλα λιγη αδρεναλινη δεν εβλαπτε.

"Τουλαχιστον ξερετε που θα κατασκηνοσουμε η΄ παμε στην τυχη??"ρωτησα.

"Λεμε να κατασκηνωσουμε διπλα στην λιμνη.!"ειπε ο Alex .

"Υπαρχει λιμνη?"ρωτησα σταματωντας να περπεταω.Τοσο χρονια εδω δεν ηξερα για καμια λιμνη.!

"Ναι τωρα το πηρες χαμπαρι???"ρωτησε η Nef γελωντας.
Συνεχισα να περπαταω.

"Χαλαρωσε"ειπα στον εαυτο μου.Ακομα δεν φτασαμε και εγω ειχα αρχισει ειδη φοβαμε.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μετα απο λιγη ωρα μπηκαμε στο δασος και αρχισαμε να κατευθηνομαστε λιγο προσ τα αριστερα.Κρατουσα το χερι του Christian και καθε τοσο μου το εσφιγε και μου χαμογελουσε.Ξεχνιωμουν για λιγο αλλα μετα ακουγα καποιο περιεργο θορυβο και η καρδια μου χτυπουσε σαν τρελη.Τελος φτασαμε και αρχισαμε να στηνουμε την σκηνη.Αφησαμε αυτην την δουλια στα αγορια και εμεισ πηγαμε να κατσουμε στην λιμνη.Δεν προλαβα να φτασουμε και πολυ κοντα στην οχθη.Κατι επεπλεε πανω στην λιμνη.Πλησιασαμε ποιο κοντα και τοτε η Nef αρχισε να ουρλιαζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου