01 Ιανουαρίου, 2012

Χαμένες Σελίδες Σκονισμένων Ημερολογίων.4

Πρωτα απο ολα..
Ευχομαι Υγεια,Χαρα,Ευτηχια και οτι αλλο επιθυμητε..
Να'στε παντα χαρουμενοι οτι και αν γινει,γιατι η ζωη ειναι μικρη.
Ευτυχισμενo το 2012. :)



Και καπου εδω ξεκινανε οι δικες μου σκεψεις και τα δικα μου συναισθηματα.
Μπηκε η νεα χρονια.
Ολα ειναι καλα.
Το αγορι των ονειρων μου,ο τυπος που πιστευα πως ποτε δεν θα βρω ερχεται σε 2 μερες.
Ειμαι καλα στην υγεια μου,το ιδιο και οι ανθρωποι για τους οποιους νοιαζομαι.
Εχω ολα οσα θελω ή και παραπανω.
Και ομως.Κατι παει στραβα.
Κατι παει τελειος(!) στραβα.
Δεν ξερω τι ειναι αυτο.
Το πρωι ξυπνησα χαρουμενη.
Η σκεψη του οτι εκανε πιρσινγκ και μου το κρατουσε κρυφο για εκπληξη δεν φευγει στιγμη απο το μυαλο μου.
Για την ακριβεια αυτος δεν φευγει ποτε απο το μυαλο μου,εστω για να κρυφτει στο σκοτεινο μερος του ζοφερου κοσμου μου.

Και εδω ειναι που την παταω ασχημα.
Ειναι λιγακι ασχημο,ολα οσα εχεις ονειρευτει να το βρισκεις σε ενα ατομο και αν και απο την αρχει ξερεις οτι η ιστορια θα εχει ασχημη καταληξη, αυτο ειναι το μονο σιγουρο,εσυ ομως συνεχιζεις να υφαινεις τους  ηρωες και τα γεγονοτα σε ενα ανατριχιαστικα ομορφο ιστο.

Το αστειο της υποθεσεις ειναι πως μου λεει που και ππου το απλο: Ελπιζω να ειμαστε παντα μαζι..τωρα μαζι,αυριο σαν φιλοι.
ΠΩΣ μπορω να του πω πως δεν μπορω να γινω φιλη του?
ΠΩΣ μπορω να του πω πως θα ζηλευω ακομα και την σκια του?
Πως...?
Δυο φιλοι να ερωτευτουν? Φυσικα και γινετε..
Αλλα δυο ανθρωποι που καποτε ηταν ερωτευμενοι να μεινουν φιλοι..? Ποτε.
Τουλαχιστον οχι στην δικια μας διασταση.

Πριν λιγο καιρο ειχαμε μια πολυ ωραια συζητηση.
Πανω στην κουβεντα μου ειπε πως μπορει να βρει κοπελα.
Του ειπα να το κανει.Του το ειπα πολλες φορες.
Δεν μπορει να καταλαβει πως τωρα γινεται χειροτερο και πως οσο πιο πολυ εξελισετε η ιστορια,τοσο περισσοτερο θα μας πονεσει.
Θα με πονεσει.
Ειναι προτιμωτερο να πονεσω τωρα και "αυριο" να το εχω αποδεχτει πλεον μιας και θα ζουμε σε διαφορετικα μερη.
Αλλα τωρα..?
Τωρα με καταστρεφει.
Χωρις κανεναν κοπο.
Χωρις καν να το ξερει.
Αυτο λοιπον ειναι η αγαπη?
Απολαμβανεις την καταστροφη σου χαμογελωντας γλυκα και ευχεσαι για περισσοτερο..?
Ωωω ναι....
Ειναι η τελευταια φορα.
Αληθεια.
Τερμα αυτα πλεον για μενα.
Τελειωνω αυτο και κοβω καθε τετοια επαφη.
Αλλα για ποσο αραγε...?


Sometimes I feel I've got to run away,
I've got to get away
from the pain that you drive in the heart of me.
The love we share
seems to go nowhere.
I've lost my lights.
I toss and turn; I can't sleep at night



Once I ran to you. (I ran)
Now I'll run from you.
This tainted love you've given;
I give you all a boy could give you.
Take my tears and that's not nearly all.
Tainted love.
Tainted love.


Now I know I've got to run away.
I've got to get away.
You don't really want any more from me.
To make things right,
you need someone to hold you tight.
You think love is to pray,
but I'm sorry I don't pray that way.


Once I ran to you. (I ran)
Now I'll run from you.
This tainted love you've given;
I give you all a girl could give you.
Take my tears and that's not nearly all.
Tainted love.
Tainted love.

Don't touch me please,
I cannot stand the way you tease.
I love you though you hurt me, so
now I'm going to pack my things and go.
Touch me baby; tainted love.
Touch me baby; tainted love.
Touch me baby; tainted love.
*Touch me baby; tainted love.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου