13 Οκτωβρίου, 2011

Χαμένες σελίδες σκονισμένων ημερολογίων..

       Σήμερα για άλλη μια φόρα, κατάλαβα πόσο αχάριστοι είναι οι άνθρωποι.Έχουν κάτι καλό,κάτι αρκετά καλό και όμως θέλουν τα καλύτερο.Για παράδειγμα  έχουν ένα μηχάνημα που μπορεί  να πλένει, να στεγνώνει,να σκουπίζει και όμως θέλουν να κάνουν ακόμα περισσότερα.Έτσι το υπερφωρτόνουν...Όμως το μηχάνημα δεν θα αντέξει το βάρος των άλλων εξαρτημάτων και πολύ απλά το μόνο που θα απομείνει θα είναι ένα μάτσο σίδερα,ελατήρια και γρανάζια.Και για να ξανά φτιαχτεί όπως πριν, αν ποτέ καταφέρει να ξανα φτιαχτει θα χρειαστεί πολύ προσπάθεια και κόπος , που αν φρόντιζε  να μεταχειρίζεται το μηχάνημα καλύτερα και να το "εκτιμά" για αυτά που μπορεί να κάνει, δεν θα χρειαζόταν.
    Μόνο που αυτό ήταν ένα παράδειγμα. Δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μηχάνημα.Ένας άνθρωπος μπορεί να φθαρεί πολύ πιο εύκολα από ένα μηχάνημα.
Ειλικρινά αναρωτιέμαι τι θα έκανε αν είχε μια κόρη λιγότερο έξυπνη,που δηλαδή ένταξη δεν είμαι κάτι ιδιαίτερο άλλα είμαι καλή.Έστω και λίγο.Τι θα έκανε αν είχε κάποιαν άλλη, η οποία θα είχε κάποια σοβαρή αρρώστια ή κάποια δυσλειτουργία?Σε εκείνη την περίπτωση τι θα έκανε?Θα την έδιωχνε?Θα την αγνοούσε παντελώς?

    Δεν ξερώ.Το μόνο που ξέρω είναι τι γίνετε με έμενα.Ναι θα μπορούσα να ειναι πολύ χειρότερα τα πράγματα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρεπει να καθομαι  και να ακουω καθημερινα το πόσο αχρηστος είναι ο πατερας μου και το πόσο του μοιαζω.Οτι δεν είμαι σε τιποτα καλή,οτι δεν βοηθαω σε τιποτα,οτι παντα χειρότερα τα κανω τα πράγματα ....οτι.......οτι.....
  Εγω φταιω που είμαι στην 1η Λυκειου και πρεπει να βγαλω καλό βαθμο γιατι αλλιως "Ξεχνα το Λυκειο" Ναι ,είναι λογια δικα της. Και εκτος αυτου πεφτω πανω στην αλλαγη του συστηματος.
  Εγω φταιω που φετος αντι να δωσω τον Μαιο αγγλικα δινω τον Δεκεμβρη και καθε μερα εχω να κανω 10 ασκησεις μονο στα αγγλικα?
   Και όμως πρεπει να κραταω εγω το σπιτι,πρεπει να φροντιζω το ένα και το αλλο....
 Εγω φταιω που ετυχε να ερωτευτω την λαθως περιοδο ενα αγορι που ειναι υπερβολικα καλος,υπερβολικος τελειος,τοσο που μερικες φορες φορες ποναει και ετυχε να μενει στην Θεσσαλονικη.Και αν και σε μερικους φαινεμα ασημαντο για μενα δεν ειναι.Ειναι πλεον ενα κομματι μου.Εσυ μπορεις να εισαι στα αληθεια ευτηχισμενος εαν ενα κομματι σου λειπει?
Ο κ,Π, ο καθηγητης των θρησκευτικων ,ανεφερε πως οταν καποιος ανθρωπος με τον οποιο εχεις συχνη επαφη ειναι νευρικως ή θυμωμενος, σου μεταδιδει την  αρνητικη ενεργεια .Ποσο μαλλον αν ειναι η ιδια σου η  μητερα και γινεται σε καθημερινη βαση....Το ξερω πως δεν ειναι απλα μια θεωρεια.
   Καθε μερα γινομαι πιο μουντη,πιο νευρικη,πιο ιδιοτροπη και εχω αρχισει να το καταλαβενω και εγω.Δεν θελω να απομακρινω τα λιγα ατομα τα οποια συνεχιζουν για καποιον αγνωστο λογο να κάνουν παρεα μαζι μου ...Παντως εγω δεν θα εκανα ......



Ειμαστε αυτό που ειμαστε...Και θα κάνουμε αυτό που ειμαστε προορισμενοι να κάνουμε..Τιποτα λιγότερο..Τιποτα περισσοτερο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου