08 Νοεμβρίου, 2011

Χαμένες σελίδες σκονισμένων ημερολογίων.2

Παντα υπαρχουν πραγματα στην ζωη μας για τα οποια αξιζει να παλεψουμε και θα το κανουμε....Οσο χαλια και να ειναι η ζωη μας...οσο αδυνατα και αν φενονται ολα....οσο τρελα κι αν θελουμε να "παραδοθουμε" υπαρχουν ατομα τα οποια αξιζουν να ζησουμε για αυτα.....Και ομως θελω τοσο πολυ να τα εξαφανισω τα ειδη διαλυμενα κομματια  μου....Δεν θελω να παλεψω....Πραγματικα δεν θελω.
  Αθελα μου παρασυρθηκα σε ενα τοσο λαθως παιχνιδι...Υπαρχουν κανονες.Αλλα καθε φορα που αναγκαζομαι να τους διαβασω μου φενονται ολο και πιο αδικοι.Υπαρχουν τα πιονια,και δυστηχως το ταμπλο ειναι μεγαλο.
Εχω βαρεθει πια να μετραω αποστασεις και να ζω με κουραλιασμενες ελπιδες.
Δεν υπαρχουν ελπιδες και δεν θα επρεπε να υπαρχουν απο την αρχη.
Τοσο κριμα.Ισως να ειναι καλυτερα  που δεν μενουμε κοντα...
Η εμφανηση μου δεν θα μου εδινε την ευκαιρια να με γνωρισεις στα αληθεια.Ειμαι τοσο σιγουρη για αυτο.
Και ισως ετσι ειναι καλυτερα τα πραγματα.
Ποσο ευχομαι να αλλαξουν...Τα νιωθω τοσο σωστα μα και τοσο λαθως..
Δεν θα επρεπε να ειχε συμβει αυτο..Θα επρεπε να ησουν με μια κοπελα απο την Θεσσαλονικη...Καποια ομορφοτερη,εξυπνοτερη...που να μην ρωταει χαζα και αυτονοητα πραγματα...Καποια που θα σου ταιριαζει..
Ο ερωτας δεν ηταν ποτε το φορτε μου και να σου τωρα ο Θεσσαλονικιος με την ομορφοτερη καρδια που ειχα την ευκαιρια να συναντησω........Καταστροφη?
Ω ναι.....
Το μονο που μπορω να αισθανθω ειναι μαυρα,πυκνο και ατελειωτο σκοταδι ......Μονο που αυτην την φορα δεν υπαρχει φλογα...δεν υπαρχει καν μια τοσο δα σπιθα..
Ολα ειναι τελειωμενη υποθεση..
Και αναρωτιεσαι γιατι συνεχιζω να σου μιλαω..?Γιατι συνεχιζω να παιζω το παιχνιδι?
Ε λοιπον ειμαι εγωιστρια.....Μ'αρεσει να παιζω μεχρι το τελος....Και ακομα και αν ξερω πως θα χασω....Δεν προκειτε ποτε να παραδοθω....
Η ιδια η ζωη ειναι ενα παιχνιδι.Και ή θα παιξω ,προσπαθωντας καθε μερα να επιβιωσω ή θα βγω μια και καλη απο το ταμπλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου